Beirut, Lebanon ke capital city hae. Ii dunia ke sab se purana city hae. Ii city Mediterranean ke east me hae aur iske east me snow-capped mountains hae.
- Linda Jones Hall, Roman Berytus: Beirut in Late Antiquity, 2004.
- Samir Kassir, Histoire de Beyrouth, Fayard 2003.
- Richard Talbert, Barrington Atlas of the Greek and Roman World, (ISBN 0-691-03169-X), p. 69.
- Official website of Beirut
- Downtown Beirut
- Discover Lebanon - Beirut chhapas and images, virtual tour, Allenby street, parliament, museum
- Informs.gov.lb, the Lebanese government portal for information and forms
- Musée National de Beyrouth, the national museum of Beirut
- Ministry of Culture
- Ministry of Higher Studies (Arabic only)
- Lebanese University (French only)
- American University of Beirut
- Lebaneae American University
- Lebanese International University (Beirut)
- Haigazian University
- American University College of Science and Technology
- Beirut Arab University
- HaririCanadian University (HCU)
- Future Television (Al Mustaqbal), major source of Lebanese news
- Lebanese Broadcasting Company (LBC), major source of Lebanese news
- Al Manar TV, Hezbollah-run news channel